. Op naar ... ?: *Zucht*

vrijdag 2 juni 2006

*Zucht*

Ik heb een soort writer's block. Er is zoveel dat ik wil neerschrijven maar ik weet niet goed waar starten... tijd heb ik ook niet want het is hier verschrikkelijk druk op CCE (we zijn maar met 2 momenteel - in principe zijn we met 7! in ons team) en m'n verlengd weekend Frankrijk staat ook voor de deur.
Zeer kort: super gesprek gehad met trainer - goede vooruitzichten - veel opofferingen voor dat ene doel, de NYC marathon - met die uitdagingen kijk ik er nog meer naar uit.
Later meer.

1 commentaren:

Anoniem zei

Ik had ergens in de runners world deze maand gelezen dat een degelijke ( lees "verantwoorde" ) voorbereiding voor de marathon ongeveer een jaar duurt. En als je begint met lopen kan dit zelfs 2 jaren duren vooraleer je "marathon-waardig" bent. David, ik twijfel er niet aan dat je zult schitteren in New York ! Cheers.