. Op naar ... ?: Covers

vrijdag 16 juni 2006

Covers

Deze blog geef ik mee omdat ik hem super vind - als je een beetje door z'n posts gaat vind je heel knappe muziek terug en ook een overzicht van uitgebrachte covers (inclusief mogelijkheid tot d0wnl0aden - ssst). Originelen en covers dus: Enjoy the Silence van Depeche Mode, Blue Monday van New Order, Love Will Tear Us Apart van Joy Division, Hallelujah van Leonard Cohen, Suspicious Minds van Elvis Presley....

Straks 25 km lopen die normaal morgen pas gepland staat, dan kan ik morgenvroeg ook m'n eerste vetloop doen (en vanavond al op m'n koolhydraatinname letten). Morgen is er namelijk werk in de tuin en dat zou wel eens een hele dag in beslag kunnen nemen.

1 commentaren:

Anoniem zei

Van t zelfde hier ... ik kan de ganse dag in de tuin gaan schuppen, planten, plateau voor t tuinhuis aanleggen,...
Hopelijk kan ik s avonds nog een loopje doen.

Greetz, TCRunning