. Op naar ... ?: Verplichte rust

dinsdag 30 mei 2006

Verplichte rust

Nee, niet omdat ik me kapot heb gelopen want dat viel eigenlijk heel goed mee. Zondag na de race voelde ik het wel in m'n benen maar maandagochtend was dat alweer vergeten; ook geen last van pijnlijke schenen deze keer.
Waarom wel dan? Morgen is er eindelijk m'n langverwachte inspanningstest en blijkbaar mag je dan enkele dagen ervoor niet sporten. Het zou de test namelijk kunnen beïnvloeden. De resultaten zijn dadelijk beschikbaar en donderdagavond heb ik een afspraak met m'n trainer om deze te bespreken en een aangepast schema op te stellen voor de NYC marathon.
Ik heb vanmorgen nog eens mijn rusthartslag gemeten en ik kwam uit op 54, die zit dus duidelijk in dalende lijn.

4 commentaren:

Anoniem zei

de NYC marathon... -zucht- Gelukzak ! Dat wil / zal ik zeker ook nog eens doen...

Anoniem zei

Betreffende de 20 km van Brussel: lopen en genieten, daarom doen we het toch, en daarbij heb je nog een mooie tijd neergezet!

Bert zei

Proficiat met je tijd afgelopen zondag David!!
Hoe is 't op je test geweest?
Daar wel afgezien en in 't rood gegaan zeker?

David aka Letman zei

amaai nog niet! Ik heb net m'n post daarover af ;-)