. Op naar ... ?: Rustig dagje

donderdag 11 mei 2006

Rustig dagje

Vandaag een rustdag, geen geloop dus.
Gisterenavond heb ik nog bevestiging gekregen van Tom, ik kan met hem en Pi (Tom & Pi van Tom, Tom & Pi: de Woudlopers) samen logeren in Berlijn eind september. Dat drukt de kosten namelijk, ik had begin januari al een hotel gereserveerd maar tijdens de periode van de marathon stijgen de prijzen aanzienlijk. Dat kan ik nu dus afbellen. Fijn!
Ik ga de vrijdag voor de marathon al naar Berlijn met Philip (die bij vrienden logeert) waarmee ik samen de marathon zal lopen.
Philip is een ex-collega en eigenlijk ook een beetje de oorzaak van mijn 'Op naar Berlijn'-verhaal. We hebben samen verschillende maanden in Berlijn op project gezeten, hij heeft me de stad leren kennen waarop hij zo verliefd is en loopt ook al járen. Als ik me niet vergis vertelde ik op een keer dat ik zou gaan lopen en een marathon wou doen waarop hij grappend antwoordde dat we dan samen de marathon van Berlijn konden lopen. Ik heb daar toen 'Ok!' op gezegd - ik denk dat hij toch een heel klein beetje verbaasd was toen bleek dat ik bleef lopen en ook effectief dat doel vooropstelde.
Het doet me dus ook veel plezier dat ik hem kan verwelkomen bij de bloggende lopers! Zijn spiksplinternieuwe blog vinden jullie hier: http://pvhove.blogspot.com/.

5 commentaren:

Philip Van Hove zei

En als we over de eindstreep geraken vertel ik je wel waar we volgend jaar naar toe trekken!

Enne, bedankt voor de introductie :-)

David aka Letman zei

Deal!

Anoniem zei

Naar Boston, daar staan (ik heb het van een finisher) langs de kant een pak grieten met aanmoedigen. Je mag ze knuffelen en French kissen !!!
Doen !

Dimitri

David aka Letman zei

ah, da's ook een goeie! Puur 'voor de sport' dan....
Ik wist niet dat er ook voor marathonlopers groupies zijn, dat opent een hele nieuwe wereld!

Rafke Magic zei

'k ga mee als supporter... Boston is sweet ;-)