. Op naar ... ?: Toevallig

donderdag 2 maart 2006

Toevallig

Grappig hoor: onlangs zag ik deze en ook deze post op de blog van Koen Fillet. Even daarna deze post op de blog van De Woudlopers en deze op de blog van Wim. Gisterenavond gaan eten ivm m'n jaarlijkse evaluatie en wie komt daar aan de tafel naast ons zitten? Juist.
Evy, ik wens je bij deze veel succes!

7 commentaren:

Anoniem zei

You lucky bastard !!!

Damn

D.

Rafke Magic zei

en weten dat ze bij de VRT ook SAP hebben... 'k denk dat ze daar dringend aan een CRM/BW implementatie moeten beginnen ;-)
laten we zeggen tegen de zomer van dit jaar...

David aka Letman zei

Deal! Ik maak me vrij tegen dan.

Geert Gitaar zei

En wie moet dat daar gaan verkopen ? Ikke zeker ?

By the way, het is niet Evy die beslist over SAP-projecten, he, maar bvb Tony Mary...

Zelfs testen vooraleer in productie gaan, is niet door Evy, maar wie weet door Frank De Boosere ...

En nu ?

David aka Letman zei

Met wat wij van nuttige data uit SAP kunnen halen zullen we zeer tevreden zijn hoor! ;-)

Geert Gitaar zei

we ?
ze ?

en dan ook nog : is 'ze' meervoud (alle personeel van de VRT) of enkelvoud (Evy herself) ???

David aka Letman zei

Location: Rhone-alpes, Lyon, France
Alles goed daar in M.? Nog een week en ik kom ook die richting uit!
Je hebt daar een Tiscali-adsl verbinding via een Alcatel SpeedTouch modem waarvan het standaard paswoord is gewijzigd. Goed!
;-)

Met 'we' doelde ik op Rafke & mezelf en dacht ik eerder aan interessante info mbt tot personeelsgegevens. Je weet wel, adres, telefoon etc. 'We'(of beter: ik) zou 'ze' dan wel eens contacteren...
Ander manier is natuurlijk opnieuw post vatten in dat restaurant te V.
(LOL, straks geloven ze het nog ook.)