. Op naar ... ?: Frituur 't Pleintje

zaterdag 25 maart 2006

Frituur 't Pleintje

Vandaag moest ik 115min lopen. Normaal ga ik op zaterdag voor de middag maar door de regen en weer maar eens de kiekens(!) ben ik pas in de late namiddag vertrokken. Opnieuw richting Beigem - eigenlijk mag ik vanaf nu zeggen náár Beigem. Ik was namelijk op exact 60min aan frituur 't Pleintje en dat ligt bijna midden in 't centrum. En nee, ik ben er niet gestopt maar er mooi rondgelopen. De terugweg ging iets trager (5min om exact te zijn) maar hey, dat zal wel iets met vermoeidheid te maken hebben zeker?
Vandaag dus 125min gelopen aan een gemiddelde snelheid van 7,6km/h: dat maakt 15,8km. Snelste km was de eerste (6min45sec), de traagste was de negende (8min30sec). Gemiddelde hartslag was 149, beetje hoog maar dat kon ik al voorspellen voor ik begon: normaal zit ik zo rond de 80 als ik m'n borstband net omdoe en vandaag was dat 105 (beetje opgejaagd). 1691 kcal ben ik kwijtgeraakt onderweg - als iemand die tegenkomt: je mag ze hebben.

0 commentaren: