. Op naar ... ?: Oefenwedstrijd

woensdag 22 maart 2006

Oefenwedstrijd

Op de planning vandaag stond een oefenwedstrijd van 10km en deze is net achter de rug. Super meegevallen! Ik wist niet of ik 10km/h kon aanhouden gedurende een uur maar dat is dus goed gelukt. Boost voor het vertrouwen.
Gisteren vroeg een goede kennis of ik al schrik had voor Berlijn. Ik antwoordde toen van niet maar eerlijk gezegd besef ik nu wel dat wat ik zonet gedaan heb eigenlijk maar een kwart van de inspanning voor een marathon is. Schrik? Nee. Groeiend besef van wat er nog aan komt? Ja. Vertrouwen? Ja. Ik sta er nog steeds versteld van hoe het lichaam zich zo snel aanpast. Ik las gisteren trouwens dat van 0 naar 10km pakken moeilijker is dan van 10 naar 20km...
Om het op z'n Jos Ghysen's te zeggen: bij leven en welzijn afspraak in Berlijn!

0 commentaren: