. Op naar ... ?: Bakkerij Matthijs

zondag 26 maart 2006

Bakkerij Matthijs

Vandaag gaan MTB'en met Stefaan in Geraardsbergen. D. voelde zich niet 100% dus we waren maar met 2. Mooi daar in de buurt om te gaan fietsen! We hebben geluk gehad met 't weer en geen regen tegengekomen onderweg maar 't lag er door de voorbije regen wel suppervettig bij. Zwaar parcours dus: ik ben tot tweemaal toe moeten afstappen ;-( en was blij dat we terug bij ons vertrekpunt waren na 30km.
Daarna op aanraden van Stefaan nog even naar bakkerij Matthijs gereden in het centrum waar ik een hele zak mattentaarten heb meegenomen. Superlekker!

5 commentaren:

Anoniem zei

David,

Precies een toffe rit. Vraagt om ene herhaling.
Ik voel me trouwens nog altijd geen 100% (vervelende hoest).
Een geluk bij ongeluk dat ik thuis was: wederom problemen met tand van Hilde. Nogmaals naar tandarts van wacht. Het lijkt een tandensoap te worden.

D.

Anoniem zei

Mattetaarten ! Shiiiiiiiit, ik like it !

Rafke Magic zei

kunt ge'r geen DHL'n naar Rotterdam??? daar heb ik nu eens zin in, se ;-)

David aka Letman zei

... en ze waren de-li-cieus!

Anoniem zei

Familie van den top-Believer ? Deze werd laatst ook met een zeer grote zak mattentaarten gesignaleerd ter hoogte van Mechelen :)