. Op naar ... ?: Lap!

vrijdag 22 december 2006

Lap!

Ik krijg een stok toegeworpen van Geert Tien-om-te-Zien Gitaar, ik zal eens kijken wat ik uit m'n mouw kan schudden. Laat het toeval zijn dat ik iemand ken bij de VTM en toch eens ga proberen of ik aan beeldmateriaal geraak, hehe.

In de vorige aflevering van Het Eiland werd een 'identity kit' via mail verstuurd van 'een vriend'. Ik heb hier bij de klant zonet een gelijkaardige mail binnengekregen met wensen en een streepje kerstmuziek. Hilarisch!

2 commentaren:

Geert Gitaar zei

weet je, Letman, dat zou me gigantisch veel plezier doen indien je dat digitaal zou terugvinden... vandaar dit beetje hulp:

Groep: De Rest
Song: De regen valt.

Jaartal: ik vermoed dat het 1992 was. Maar daar ben ik niet zeker van.

Bon, Jan Vanderstraeten, producer van Canvas Marathon, was toen producer van Tien om te Zien (jaja, small world) en hij heeft niks terug gevonden, ook niet via Jos Van Oosterwijck, die de samensteller van het programma was...

Stel je voor...

Dus : verras ons....

David aka Letman zei

Aie, als de producer (die ook aan de archieven kan neem ik aan) al niets kan terugvinden... Soit, ik zie wel wat ik kan vinden.