. Op naar ... ?: Robbie

donderdag 15 juni 2006

Robbie

Gisterenavond naar Robbie Wiiliams gaan zien, leuke show en klein beetje jammer van de regen maar toch genoten. Na ongeveer vier uur rechtstaan was ik wel tevreden dat ik na het concert kon wandelen - ik had serieuze pijn in m'n onderrug van zo lang recht te staan. Die pijn was snel weg maar toch raar; ik heb dat altijd maar had ergens gedacht dat het deze keer minder zou zijn omwille van m'n conditieverbetering. Niet dus.
Vanmiddag 14 km gelopen aan 90 %, tevreden dat ik weer ff kan zitten...

3 commentaren:

Anoniem zei

Robbie is dé MAX !

Gezien sportpaleis een aantal jaren geleden !

D.

Philip Van Hove zei

Had beter eerste dag geweest: was iets warmer maar droog !!

Had het ook willen zien. Moet de max zijn!

Anoniem zei

Hoezo, was de piste dan niet beschikbaar in het stadion?!? Robbie had waarschijnlijk wel plaats genoeg om te bewegen. Hij is een geweldig entertainer. Ik heb hem een paar jaar geleden al de wei op stelten zien zetten in Werchter 'of all places', vooral zijn alternatieve rockversies van Take That hits vielen toen enorm in de smaak!