. Op naar ... ?: Telenet toch...

donderdag 4 januari 2007

Telenet toch...

Telenet is mijn internetprovider en op regelmatige tijdstippen doen ze zo van die stoten waarbij ik me afvraag of ze daar soms wel nadenken. Ok, nadenken is misschien wat veel gevraagd, laten we het houden op stilstaan bij wat een klant wil. Deze klant wil een correcte facturering zodat hij zich daarover niet steeds zorgen hoeft te maken, zo weinig mogelijk outages en tot slot: geen zaken waarom hij niet gevraagd heeft.
Ik ben al jaren klant bij Telenet en sinds enkele weken krijg ik zelfs SPAM van Telenet zelf. Een mail die de gebruikers van het antivirus pakket aangeboden door Telenet op regelmatige basis krijgen en oplijst welke virussen onderschept werden. Ben ik niets mee en wil ik ook niet, sorry. De link in de mail zelf met meer informatie werkte al niet, da's meestal een voorbode van erger... Na een vruchteloze poging om via MijnTelenet deze mails uit te schakelen toch maar de klantendienst gebeld. 'Geen probleem meneer, gewoon verslepen naar je prullenbak.' D'oh! Dat ik daar zelf niet aan gedacht had! Toch ff duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk gewoon die mail niet meer wou krijgen. 'Dan schakelt u het anitviruspakket uit.' Nee, ook niet, sorry. Ik wil alles bij het oude laten inclusief antiviruspakket maar gewoon de mails niet meer ontvangen. Dat bleek onmogelijk, ik heb wel deze URL van de klantendienst-man doorgekregen: http://fairplay.telenet.be en dus maar Telenet gerapporteerd op hun eigen site.... Ben ik benieuwd haha.

5 commentaren:

Philip Van Hove zei

Tja, en zeggen dat die provider dan ook werkt met gerenommeerde topconsultants. :-)

David aka Letman zei

Ik wist dat ik een snaar ging raken, LOL. Goed dat ik heb gezwegen over MS Access enzo ;-)

Bert zei

Tja,
zelfs doorwinterde macgebruikers krijgen die zaken om de oren geslingerd...
Incluis probleemoplosser (die fameuze software) die enkel op pc werkt...

David, kijk eens op http://pub.telenet.be/


PUB is de onafhankelijke vereniging voor alle klanten van Telenet. Als PUB lid krijg je de mogelijkheid om je stem aan Telenet te laten horen, recht op deelname aan activiteiten en persoonlijke ondersteuning bij problemen met Telenet.
Word nu gratis lid van PUB!

David aka Letman zei

Ha Bewa! Bedankt! Ik kende PUB al maar het was niet bij me opgekomen. Idd, ik merk dat er wel degelijk problemen zijn en nu is ook m'n vermoeden waarheid geworden: sommige mails verdwijnen op voor mij mysterieuze wijze (beschouwd als spam door Telenet). Zéér goed bezig daar in de oude kazerne te Mechelen!
Ik schakel maar ff al dat anti-gedoe uit eens zien of ik zonder kan.

Bert zei

David,
een Apple a day, keeps the doctor away, vraag 't maar aan uwe baas...