. Op naar ... ?: Halve knoop

woensdag 19 april 2006

Halve knoop

Hij is door ;-) Ik doe zondag mee aan de Antwerp 10 Miles met Koen. Ik heb er even zitten aan twijfelen of 3 weekends op rij een wedstrijd lopen wel zo'n goed idee is maar 't zal wel lukken. Het gaat ideaal loopweer zijn (hoop ik toch), het is een ervaring erbij, m'n lichaam protesteert niet en het lijkt mij inderdaad een goede test voor de 20 km van Brussel (alhoewel natuurlijk Berlijn m'n einddoel blijft). De 10 km van Mechelen was leuk, de 16 en zoveel kilometer in Antwerpen zal dat zeker ook zijn.
Ik heb dus vandaag m'n duurloop maar gedaan die normaal op zaterdag gepland stond, 90 min en een afstand van 13 km. Vlak daarna mocht ons team hier een glaasje champagne gaan drinken voor het goede werk van de voorbije weken maar dat bekwam me niet zo goed. Nog niet gegeten, net lang getraind - mijn maag sloeg al na 2 slokken in een knoop waarna het zweet me uitbrak. Ik heb verder gepast en ben aan 't water gegaan, dat bekwam me beter.

0 commentaren: