. Op naar ... ?: Royal Arrow problemen teak tuinmeubelen

vrijdag 27 augustus 2010

Royal Arrow problemen teak tuinmeubelen

Deel 4:


Van: Amerhout
Verzonden: maandag 23 augustus 2010
Aan: David
Onderwerp: RE: Tuinmeubelen Royal Arrow

Mijnheer,
Het spijt me dat ik dit niet anders kan oplossen. Royal Arrow verbind zich
er toe de garantie te geven, via de polis die U ontvangen hebt. Er staat
ook duidelijk in dat u als klant de te repareren meubelen mag binnen brengen
‘in het verkooppunt naar uw keuze’. Dus moeten ze normaal in elk
verkooppunt de goederen ontvangen en ter herstelling aanbieden. Wij zijn al
enkele jaren geen verkooppunt meer, dus kan u ze bij ons niet binnen
brengen. We hebben dit toch geprobeerd maar men heeft onlangs een levering
van meubelen gewoon geweigerd, en dan sta ik natuurlijk machteloos om u een
extra service te geven.(we hebben nu eenmaal niet de onderdelen).
Gezien u de meubelen bij ons hebt aangekocht wil ik toch mijn
verantwoordelijk niet ontlopen. U hebt van ons al een nieuwe stoel gekregen
(die hebben wj betaald) en voor die andere stoel wil ik u een voorstel. U
hebt de stoel aangekocht in 2007 aan 215 euro -10% korting = 193.50 euro.
Gezien de termijn en het gebruik in de loop van de jaren stel ik U voor een
bedrag van 120 euro te storten als compensatie, en dit uit eigen initiatief
en op mijn eigen kosten, als commerciële tegemoetkoming.
Ik hoop dat U dit zal appreciëren en uw akkoord geeft per kerende op dit
mailadres, met opgave van uw rekeningnummer, dan stort ik dit. De andere
stoel kan u behouden.
Beste groeten.

1 commentaren:

Alfred Kele zei

wat voor bedrijf is dat, jij bent wel kordaat, was iedereen maar zo