. Op naar ... ?: Probleem garantie tuinmeubelen Royal Arrow

woensdag 25 augustus 2010

Probleem garantie tuinmeubelen Royal Arrow

Deel 2:

Van: Amerhout

Verzonden: maandag 24 mei 2010 10:09

Aan: David


Onderwerp: RE: Tuinmeubelen Royal Arrow

Mijnheer,

Het is inderdaad zo dat Royal Arrow verantwoordelijk is voor de reparatie,

en dus de garantie, maar ze wensen echter dat wij de goederen toch

ontvangen, ze dan naar hun brengen en na reparatie terug afhalen zodat

jullie die dan bij ons kunnen komen afhalen. Wij hebben geen onderdelen ter

beschikking om eventueel stoelen zelf te repareren.

U kan dus uw beschadigde stoel of stoelen binnenbrengen, we doen die dan

naar Royal Arrow en zodra ze terug zijn, zullen wij U verwittigen. Hou wel

rekening, dat hebben we al ondervonden, dat dit wat kan duren. Royal Arrow

geeft geen termijn op!

Beste groeten.

2 commentaren:

geert zei

nog een geluk dat je bij die gasten tuinstoelen hebt gekocht, en geen kant-en-klare serre. Ik bedoel maar, als je die moet terugbrengen ...

David aka Letman zei

Goeitje :-)