. Op naar ... ?: Royal Arrow saga garantie problematiek teak meubelen

zaterdag 28 augustus 2010

Royal Arrow saga garantie problematiek teak meubelen

Deel 5:

Van: David
Verzonden: dinsdag 24 augustus
Aan: Amerhout

Beste,
Ik apprecieer uw goodwill om deze zaak op te lossen maar ik kan uw aanbod niet aanvaarden aangezien ik mijn rechten wil vrijwaren. De nieuwe stoel bevat nog steeds dezelfde gebrekkige originele onderdelen en het is hoogstwaarschijnlijk slechts een kwestie van tijd eer deze dezelfde gebreken zal vertonen en ik dus nergens terecht kan voor enige garantie. De andere stoel heeft nog steeds dit gebrek aangezien jullie geen onderdelen ter vervanging hebben.

Wij kochten bij Amerhout in 2007 een volledige Royal Arrow-set van 8 tuinstoelen, een grote tafel en 2 ligbedden voor een aanzienlijk bedrag met een duidelijke garantiepolis van 15 jaar.
Ik wens mij niet te mengen in de discussie tussen Amerhout en Royal Arrow maar wil wel waar ik recht op heb en voor betaalde: 15 jaar garantie zoals duidelijk omschreven in de garantiepolis van Royal Arrow. Wie instaat voor deze garantie is voor mij minder van belang.
Op aanraden van mijn raadsman zal ik dan ook eerstdaags zowel naar Amerhout als naar Royal Arrow Wilrijk een aangetekende ingebrekestelling versturen om te vermijden dat ik opnieuw tussen de 2 partijen word rondgestuurd. Voor mij is het evenwel duidelijk dat het probleem niet bij jullie ligt.

Ik ben dus geenszins van plan om het hierbij te laten en zal als lid van gebruikersorganisatie Test Aankoop ook deze zaak bij hen verder aankaarten. Ik onderzoek verder of er andere gedupeerden zijn zodat er eventueel krachten gebundeld kunnen worden. Ik weet dat er ook specifiek klanten van Amerhout gedupeerd zijn en het zou interessant zijn mocht u aan hen toestemming vragen om hun contactgegevens aan mij door te spelen of hen eventueel mijn e-mailadres door te geven. Ik geloof dat jullie klanten hier ook mee verder geholpen kunnen worden.
Groet,

0 commentaren: