. Op naar ... ?: Circus Fortis

woensdag 11 februari 2009

Circus Fortis

De aandeelhoudersvergadering blijkt de moeite te zijn volgens wat ik lees. Ik kijk uit naar het nieuws om toch wat animo tijdens de vergadering te kunnen zien. De uitkomst kan me bitter weinig interesseren aangezien ik toch alleen maar schulden heb bij Fortis. Nu ja, ik moet toegeven dat ik pro 'neen' ben. De aandeelhouders zijn gieren? Tuurlijk. Hebben ze dan ongelijk? Nee, want de Belgische staat heeft ze gewoon buiten spel gezet. Met excuses als algemeen belang moet primeren etc. moet men ook niet afkomen vind ik, zo is er altijd wel iets. Betalen doet iedereen toch mee hoor.
Voor mij is de bottom line: wie niet horen wil (de Belgische staat dus die zicht niet aan z'n eigen regels houdt) moet maar voelen. Basta.

0 commentaren: