. Op naar ... ?: iPhone2

zaterdag 14 juni 2008

iPhone2

Ik ben teleurgesteld. Kan niet goed zeggen waarom, het zal een veelheid van redenen zijn. Geen bluetooth, geen 5 megapixel camera, geen 32GB opslag, .... wel GPS met dus geotagging mogelijkheid voor foto's...

Zal ik toch moeten wachten op de iPhone v3 zeker? Wanneer gaan ze nu eens alles, maar dan ook alles in één toestel proppen? Denk iPhone v3 met dus als extra's: fm-tuner, digitale TV tuners, bluetooth, ingebouwde navigatiesoftware, integratie met Polar footpod en borstband in combinatie met GPS data en dat alles voorzien van de nodige software uiteraard die zorgt voor een mooie integratie tussen alle componenten (bluetooth devices proximity checks, ...)

Rrrr...

1 commentaren:

Dave Vervenne zei

En niet te vergeten: twee mixstaafjes die je in het toestel plugt om een postrun-milkshakeske te maken ;O)

Ik vraag me dikwijls af hoe ik destijds eind jaren 80 liep: een katoenen t-shirt, nylon shortje, tennissokken en op Nike Pegasus, omdat er in die tijd geen overdaad was aan loopschoenen. Rond mijn pols een eenvoudige digitale casio zonder toeters en bellen, omdat die toen gewoonweg niet bestonden... Maar we liepen toen ook!

Dankzij het digitale tijdperk zijn we verwend vandaag (en af en toe een beetje te): gps, hartslag, speed + distance, vetmeting, hersenkwabwerking... Ipod, Nike+, Timex Bodylink, Suunto footpod, Polar ownzones, Garmin Forerunner 50-205-305-405. Het bos wordt minder zichtbaar tussen de bomen.