. Op naar ... ?: Kasterlee

dinsdag 16 augustus 2011

Kasterlee

Het is beslist: het wordt Kasterlee op 13/11 dit jaar.
Ik ben de laatste dagen al 3 maal gaan lopen, steeds een uurtje ongeveer en het smaakt wel weer naar meer.
Gezien de beperkte voorbereidingstijd van 3 maand of 13 weken zal de opbouw vrij snel moeten gebeuren maar dat lukt wel. Ik heb me uiteindelijk ook al eens een kortere voorbereidingstijd gegund en dat lukte toen ook.
Snelheid kijk ik momenteel nog niet teveel naar, die komt wel vanzelf als ik terug beter getraind ben.
M'n gewicht is 86 kg en ik probeer naar de 80 kg te geraken voor de start. 74 is ideaal maar te veel en te snel.

Via de tab looplog onder de grafiek kunnen m'n trainingen gevolg worden op Endomondo.
Moet nog even m'n looplog actualiseren en een schema opstellen maar voorlopig hou ik het bij een uur om de 2 dagen.


0 commentaren: