. Op naar ... ?: Teleslet

woensdag 6 oktober 2010

Teleslet

Alé, na m'n vorige telefoon naar Telenet ivm facturen en allerhande briefwisseling die ik thuis toekrijg op naam van een andere klant gaan ze het nog maar eens trachten op te lossen.
Denk dat ik dat stapeltje post maar eens ga markeren met 'foutief adres' en terug in de postbus ga duwen, kwestie dat ze er zelf ook eens mee geconfonteerd worden bij Telenet.
Return to sender...
Ondertussen hang ik maar weeral mooi on hold aan de lijn naar muziek te luisteren.
Ah, de mevrouw is ondertussen verhuisd zegt men mij!
Gelukkig zeg, anders woonde die ook in m'n huis.
Ik voegde er nog aan toe dat die mevrouw daar ook nooit gewoond had en dat had ik mss beter niet gedaan want nu kunnen ze er helemaal niet meer aan uit.
Het zou me helemaal niet verbazen moest een van de dagen een technieker voor m'n deur staan voor de vehuis te regelen of moest ineens m'n Telenet abo afgesloten worden; mss moet Telenet toch es overschakelen van MS Access naar een ander produkt...
Ondertussen terug weeral on hold....
Ik zal ze seffens zelf eens on hold zetten.
 

0 commentaren: