. Op naar ... ?: Amerika!

woensdag 1 augustus 2007

Amerika!

Zalig om op te lopen (en er zit nog een boodschap in ook):


Jaja, ik loop dus nog. Hier een overzicht van deze en de volgende week. M'n 23K van vandaag zat er een 30-tal minuten geleden al op.

De 10K wedstrijd zal de GB Beach Run te Heist worden, ik heb nog iets goed te maken daar op 't strand. De dag erna is er de Marc Herremans Sterke Peer Trio triathlon waar Cernum 4 teams op afstuurt. Ik ga daar in principe 5K lopen.

2 commentaren:

Anoniem zei

mooie vooruitzichten David. Normaal ging ik ook lopen in Heist maar dan is er net een wedstrijd uit het OLC... spijtig.

Dave Vervenne zei

Ok ok, ik ga me niet laten kennen: ik loop in Heist ook de 10 kilometer ipv de 5 die ik eerst van plan was.

Maar dan de dag daarna! 500 meter zwemmen in de trio triatlon Sterke Peer: dat wordt afzien! Nog altijd geen zwembad gezien de afgelopen weken... :O@