. Op naar ... ?: tdf

maandag 30 juli 2007

tdf

In een vorige post werd gesuggereerd om eens iets over de tour te schrijven... wel: hij is gedaan!
Blijft dat veel geld veel kapot kan maken... ik vraag me wel af of ik nu bewondering of medelijden moet hebben met de fans van het wielrennen.

Verder misschien nog even de Post feliciteren met hun 'verdoken' prijsverhoging - laat me niet lachen. Eerst een duurder tarief invoeren en dan het goedkope tarief afschaffen en er nog mee uitpakken ook à la prior voor alles, ongelooflijk!

1 commentaren:

Dave Vervenne zei

De Post = maffia!

Ik ben altijd content als diegene waar ik iets naartoe heb gestuurd meldt dat hij/zij het heeft aangekregen. Mijn vertrouwen in de Post is bijna nihil sinds het invoeren van hun priorkul. :Op

Wat de Tour betreft: Tommeke heeft groen en dat is het belangrijkste.