. Op naar ... ?: Aie

woensdag 13 juni 2007

Aie

Als ik nu niet post is er straks weer een week voorbij zonder nieuws dus hier komt ie:
Terug aan het oppikken, zonet 13K gelopen à 10,9km/h gemiddeld (duurloop 90%) dus dat begint er terug beter uit te zien. Vrijdag probeer ik er 20 te doen, zondag een vetloop van een uur en dan pik ik m'n oude schema terug op +10%.
Dat schema ziet er voor volgende week zo uit:
18/06/2007 - 16km85%
20/06/2007 - 13km90%
22/06/2007 - 22km85%
23/06/2007 - 60minVL

4 commentaren:

Rafke Magic zei

Yes, goe bezig! Zelf ben ik ff moeten stoppen met sporten (pijn én ziek) :-(
Van 't weekend begin ik terug!

Dave Vervenne zei

Ahaaaa!

Back in biznis en terug op trainingsschema.

Groetjes

Dave Vervenne zei

En vlot het een beetje met de nief sloefkes?

David aka Letman zei

@Rafke: beterschap dude!
@Dave: Wel, eerlijk gezegd weet ik het no niet zo goed... ik voel zeer goed het verschil met z'n voorganger de 2110 maar ofdat nu aan de schoen ligt of aan m'n lichaam dat terug wat moet wennen dat weet ik niet... Ik heb dadelijk 2 paar gekocht en dat was mss toch niet zo héél verstandig met een nieuw model. Langs de andere kant heb ik niet snel last/blessures/etc dus 't zal wel goed komen.