. Op naar ... ?: Te laat...

maandag 18 december 2006

Te laat...

..vertrokken gisterenavond richting Wemmel. Ik heb dan maar die 19 km aan een iets hoger tempo gedaan, aan 90% overslagpols. Na 1h50min was ik ter plaatse en konden de voeten onder tafel. Aangezien het nogal frisjes was had ik een keer 2 lagen aangetrokken maar dat was dan weer te warm, ik ben serieus bezweet toegekomen.
Ik denk dat het nu zo ongeveer gedaan gaat zijn met lopen voor even. Donderdag heb ik opnieuw een inspanningstest en de dag ervoor mag er niet gelopen worden. Daarna begint eigenlijk m'n rustperiode tot 02/01/2007. Die 'rust'periode zou wel eens goed van pas kunnen komen trouwens maar daarover later meer.

1 commentaren:

Dave Vervenne zei

Geen "rust" meer voor Ome Let ;O). Na de "inwerk"periode kan je gerust een ultraloop/triathlon afwerken want dan kan je echt alles aan!