. Op naar ... ?: Hits

donderdag 14 september 2006

Hits

Ik moet toegeven dat ik ook het Canvas-effect merk: sinds enkele dagen gaat de counter op m'n blog wat harder. Meest populaire doorverwijzers naar m'n blog zijn GeertGitaar, BeWa & Koen Fillet in die volgorde. Anderen hebben me opgenomen in hun 'favorieten' neem ik aan want die komen rechtstreeks zonder een tussenstop te maken.
Een enkeling komt ook op m'n blog via Google zoals de persoon die volgende zoekterm ingaf: "hoe verlaag ik mijn hartslag met hardlopen". Ik zal dadelijk antwoorden: Beste, uw hartslag gaat steeds stijgen met hardlopen tenzij u doelt op uw rusthartslag natuurlijk, die daalt naargelang uw conditie verbetert (tot op een bepaald punt uiteraard). Naarmate uw conditie verbetert zal uw hartslag ook lager zijn bij dezelfde inspanning, misschien doelde u daarop?

Vanmorgen stond 16 km op het programma aan 90% van m'n overslagpunt: het kostte me 83 minuten met een gemiddelde snelheid van 11,6 km/h. Nu zaterdag komt m'n eerste 30km eraan en die zal gelopen worden ergens ten zuiden van Poitiers.

2 commentaren:

Bert zei

allez, Franse kilometers;
la bonne chance!

Philip Van Hove zei

Een eerste dertiger! Succes er mee. Je weet niet wat je te wachten staat, maar één ding kan ik je garanderen: het gevoel achteraf is de max!