. Op naar ... ?: Tegen de klok

maandag 13 juli 2009

Tegen de klok

Van "genieten van een lekker gezapig weekend waarop ik enkel wat ouderwets moest wachten moet op het doorlopen van het koffieapparaat" ;-) is niet veel in huis gekomen.
Wegens het faillissement van onze aannemer en de bijkomende vertraging in combinatie met een nieuwe spruit begin volgende maand zijn we za-ochtend gaan kijken naar een huis om gedurende periode van 6 maand te huren. De woonunit zou een maand extra voldoen maar geen 3 extra maand, de ruimte is daarvoor te klein. Nog eens een (weliswaar beperkte) verhuis dus. De rest van de dag tegen de klok houten kaders gemaakt rond de ramen en plastic geniet zodat de man van de gespoten PUR dinsdag wind -en stofvrij kan werken. Zondag nog meer van dat evenals véél stofzuigwerk op de hele benedenverdieping om de ondergrond proper te krijgen (en aangezien er al leidingen liggen een tijdrovend werkje). Ik ben gisteren niet rond geraakt dus zal ik vanavond nog een paar uurtjes moeten verder werken.

Vrijdag én zaterdag is wel de dakwerker geweest en hoera, ons dak is waterdicht gemaakt en bijna helemaal terug in orde. Na het bouwverlof nog de alu-dakrand en de Velux en af it is (het dak toch al).

Lopen: kom ik voorlopig niet aan toe vrees ik... denk dat NYC aan een gezapig toeristentempo gelopen zal worden...

0 commentaren: