. Op naar ... ?: Ben ik alleen

vrijdag 10 juli 2009

Ben ik alleen

Zijn er nog die het op z'n minst vervelend vinden dat ze moeten wachten op elektronica?
Badgelezers die nog 3 seconden nodig hebben vooraleer ze deur ontgrendelen,  je kaartlezer voor het online bankieren die boodschappen op de LCD tovert maar input weigert tot je de tekst zeker gelezen hebt, de knop van de lift die zo traag reageert dat je sowieso nog een keer drukt omdat je niet weet of het geregistreerd werd, die draaideur die net te laat in gang schiet, ....

3 commentaren:

geert zei

't einde van de wereld is nabij, David ... de machines zijn ons aan het testen en zoeken onze zwakke pekken door steed trager te gaan werken. En op het moment dat we ons mentaal overgeven ... bang ... dan slaan ze toe.
Ik teveel tv kijken? Neeeeee ... hoe kom je erbij?? Geniet van een lekker gezapig weekend waarop je enkel wat ouderwets wachten moet op het doorlopen van het koffieapparaat!

Rafke Magic zei

de iPhone 3GS die niet écht beschikbaar is via de Apple Store ;-)

David aka Letman zei

Tiens, m'n baas hier naast mij heefter nochtans sinds vorige week één. Hij bestelde die via een Mobistar center als ik me niet vergis...