. Op naar ... ?: een week later & oefensessie 12

maandag 9 februari 2009

een week later & oefensessie 12

Wegens een stommiteit op maandagavond ben ik dinsdagochtend uit m'n bed gekropen; rug geforceerd met lumbago als gevolg. Het advies van de dokter was een week rust en dat was nodig. Nu, bijna een week later voel ik nog tijdens het filerijden - vooral het constant moeten ontkoppelen, remmen, gas geven.... doet niet goed.
Soit, het gaat er wel uit maar voorzichtigheid blijft geboden.
Oefensessie 12 heb ik dus niet kunnen meedoen wegens m'n rug maar zaterdag wel de laatste dag theorie op het PIVO gekregen. We kunnen beginnen blokken! Volgende zaterdag begint het praktijkgedeelte van de opleiding en dat zou gezien onze wekelijkse oefensessies binnen het korps een fluitje van een cent moeten zijn.
Het terug deftig beginnen lopen zal nog even moeten wachten vrees ik aangezien toch wel belastend voor de rug en ik neem liever geen risico.

0 commentaren: