. Op naar ... ?: Ah!

dinsdag 16 december 2008

Ah!

Jammer dat de overheid denkt dat ze boven de wet staat ivm de verkoop van Fortis: artikel HLN. Voor mijn part draaien ze heel die verkoop terug wat ook de konsekwenties zijn - betalen gaan we toch hoor enne ik ben nog steeds voor een rechtsstaat waarin IEDEREEN zich aan de regels houden moet.

Ook Omega Pokus Pats Pharma heeft het eindelijk door en stopt met de verkoop van z'n brol.

Verder heb ik afgelopen vrijdag een grootscheepse rampoefening gemist aangezien ik in Leuven was. Toen ik het hoorde en er niet bij kon zijn kwam dat nogal aan maar zo gaat dat zeker, je kan niet thuisblijven en wachten op (n)iets uiteraard. Bleek dat vooral peloton B en C betrokken waren en mijn peloton A slechts in mindere mate. Volgende keer...

Deze namiddag hadden we CRM meeting gevolgd door een karting grand-prix. 't Was voor mij de eerste keer en ik was voorlaatste maar dat heeft de pret niet gedrukt. Ik heb toch één iemand kunnen inhalen en gezien ik toch niet kon winnen heb ik me van de rondetijden niets meer aangetrokken. Het leukste deel was dan ook gewoon op iedereen al dan niet opzettelijk inrijden, kompleet wegslippen en zomeer :-)

0 commentaren: