. Op naar ... ?: Wheels

vrijdag 25 juli 2008

Wheels

Gisteren op de middag naar Bandencentrale Donckers gegaan te Wilrijk omdat er vermoedelijk een lek was in m’n linkerachterband. Op een week tijd ging de druk van 2,4 bar naar 1,5 dus klopte er iets niet. ’t Was daar rap gefikst. Nadat ik eerst m’n auto verkeerdelijk op de brug had gereden (vond het al raar dat ze dat de klant laten doen want da’s niet echt breed zo’n ding) heb ik me in de correcte box gezet en de band was er in no time af. Ik heb ff gevolgd, tegenwoordig zitten er dus geen binnenbanden meer in, weeral wat bijgeleerd. De boosdoener was een nagel die er recht door zat. Enfin, band opgelapt, er terug opgezet, leasingpapieren laten zien en weg was ik.

Deze middag m’n wagen laten gaan drinken in de dichtsbijzijnde Total en die was in Willebroek op de hoek van de Krekelenberg en de Mechelsesteenweg. Terwijl ik m’n tankkaart in de lezer stak stond er al iemand buiten om me te bedienen, dat zie je niet vaak meer moet ik zeggen. Nu ik erover nadenk: dat is het enigste tankstation (Total dan) dat ik ken waar ze dat nog doen. Is eigenlijk wel leuk om babbeltje te slaan terwijl je tank volloopt.

1 commentaren:

Rafke Magic zei

tussen Oudenaarde en Ronse is er een Shell waar ze dat ook doen (althans een jaar of 8, 9 geleden toch nog)...