. Op naar ... ?: Ondertussen in de frituur

zaterdag 24 november 2007

Ondertussen in de frituur

Morgen zal het 7 weken geleden zijn dat ik gelopen heb, maandag begin ik er terug (rustig) aan. Vanavond het er nog goed van genomen met een groot pak en 2 stuks vlees bestaande uit hoogstwaarschijnlijk overschotten & afval en ook heel veel vet. Morgen beschouw ik als overgang met alvast in de voormiddag een half uur spelen in het water (watergewenning Jelle die ondertussen bijna 11 maand is) en daarna bakken gezonde lucht opsnuiven aan zee. Afspraak op de middag ter plaatse om al dadelijk op restaurant te gaan, de eerste test.
Zo dadelijk m'n logboek in Excel er nog even bijnemen en m'n schema opstellen voor de komende 160 dagen vooraleer de Luxemburg marathon van start gaat. Meer dan 5 maand voorbereiding dat moet wel lukken al ben ik eerlijk gezegd nieuwsgierig naar de ervaring nà m'n loop van maandag - I'll keep you posted!
Ondertussen in de frituur: toch even op m'n lip moeten bijten om de uitbaters en klanten geen opmerking te geven over hun ikweetwaardeflikkenstaanendusbrengikallebovenhuntheewaterzijndeklantenenkenissenopdehoogte-gedrag. Voor mijn part moesten ze allemaal blazen.

0 commentaren: