. Op naar ... ?: Mountainbike

donderdag 9 februari 2006

Mountainbike

Jammer. We wouden meedoen aan de toertocht door het Zoniënwoud dit weekend (30-40-50) maarre blijkt dat die op zaterdag is en niet op zondag zoals we dachten. Pech dus, den Dimi kan niet en ik ook niet wegens familiefeest dus het zal zondag worden in de buurt van één van ons. Wat wél vaststaat is dat we meerijden in de toer op zondag 19 februari te Heverlee (25-35-45 en 65!). Zelfs onze beste vriend Makke komt af en eer die dat doet... ;-)
Soit, ik kijk er al naar uit. Benieuwd of die 4 kilo die ik ondertussen al kwijtgespeeld ben door het lopen een verschil maken.... Time will tell.

5 commentaren:

Anoniem zei

De toertocht in het Zoniënwoud wordt ingericht door KBC. Ze doen dit idd op zaterdag, een rare keuze.
Dimi mag zaterdag opdraven als hulpje van de schrijnwerker !!!
D.

Anoniem zei

Jammer dat je niet kan gaan. Het Zoniënwoud is een prachtige streek. Ik heb het geluk er vlakbij te wonen (op 200m).
Have fun in Heverlee de 19de ;)

Tom.

PS: Ik ben zo vrij geweest van de java code van je "Berlijn-teller" te kopieren naar mijn site.

David aka Letman zei

Idd, als ik het goed voorheb wordt het voor MTB'ers enkel opengesteld ter gelegenheid van zulke evenementen.

Anoniem zei

Je hebt gelijk David. Normaal gezien mag je in het woud niet meer PTB'en.
PS.: hopelijk kennen we in Heverlee niet de inzinking van 2 weken geleden in Asse !!!

David aka Letman zei

Als die inzinking eraan denkt om weer te komen aanbellen: ik doe niet open! Ik vermoed dat ik toen al beetje ziek was maar het zelf nog niet doorhad...