Deel 2:
Van: Amerhout
Verzonden: maandag 24 mei 2010 10:09
Aan: David
Onderwerp: RE: Tuinmeubelen Royal Arrow
Mijnheer,
Het is inderdaad zo dat Royal Arrow verantwoordelijk is voor de reparatie,
en dus de garantie, maar ze wensen echter dat wij de goederen toch
ontvangen, ze dan naar hun brengen en na reparatie terug afhalen zodat
jullie die dan bij ons kunnen komen afhalen. Wij hebben geen onderdelen ter
beschikking om eventueel stoelen zelf te repareren.
U kan dus uw beschadigde stoel of stoelen binnenbrengen, we doen die dan
naar Royal Arrow en zodra ze terug zijn, zullen wij U verwittigen. Hou wel
rekening, dat hebben we al ondervonden, dat dit wat kan duren. Royal Arrow
geeft geen termijn op!
Beste groeten.
nog een geluk dat je bij die gasten tuinstoelen hebt gekocht, en geen kant-en-klare serre. Ik bedoel maar, als je die moet terugbrengen ...
BeantwoordenVerwijderenGoeitje :-)
BeantwoordenVerwijderen