. Op naar ... ?: Marathon van Antwerpen

maandag 23 april 2012

Marathon van Antwerpen

Yihaa, leuk!
Doel gehaald: iemand z'n eerste marathon helpen uitlopen door samen te lopen en blijvend te motiveren. Er zit heel veel tussen de oren...
312 minuten, nooit gedacht dat ik zo lang kon lopen maar een nieuw duurrecord voor mij waar ik eigenlijk ook wel best trots op ben.
Kijk op de tab looplog en klik op de link naar Endomondo voor de details.

Over het parcours kan ik kort zijn: saai. Je kan het bezwaarlijk een stadsmarathon noemen vind ik, er was echt niet veel te zien onderweg in de buitenwijken.
Nu op zoek naar de volgende marathon en als het van mij afhangt is dat terug eentje met minstens een tienvoud aan deelnemers én een deftige voorbereiding :-)

Nog vrij fris na 5h...

0 commentaren: