. Op naar ... ?: Helemaal klaar voor morgen, morgen misschien?

vrijdag 1 oktober 2010

Helemaal klaar voor morgen, morgen misschien?

bpost, helemaal klaar voor morgen
 
Zouden ze dat nu echt zelf geloven?
Ik geloof er de ballen van. Nog eens zichzelf in de kijker werken voor ze helemaal ten onder gaan in de opengestelde markt, dat denk ik er eigenlijk van.
Respect voor mijn postbode, ja. Geloof in de hervormde Post, euhm... niet echt.
Flexibel op de postkantoren zijn ze niet echt, pakjes die tevergeefs werden aangeboden thuis kunnen niet de dag zelf 's avonds opgepikt worden, de rijen aan de loketten worden gedomineerd door mensen met financiële verrichtingen/vragen/... wat vaak lang duurt, de tarieven verhogen voor zogezegde prior zendingen en dan de andere zendingen elimineren, enzovoort enzoverder.
Met een naamsverandering alleen kom je er niet hoor.
 

2 commentaren:

Yoeri zei

Tja op gebied van flexibiliteit kan ik hier ook nog iets deponeren.
Postbode komt tevergeefs langs met een aangetekende zending.Enkele uurtjes later (15u30) stap ik naar het poskantoor om deze zending op te halen. Die brief was aanwezig, maar kon niet opgehaald worden omdat deze na de ronde van de postbodes de kluis ingaat???? Dus ik vraag:" Als ik morgen langskom waar ligt die brief dan, en kan u daar dan wel aan?". Antwoord:"Ja meneer, morgen ligt die gewoon in onze schuif" Vraag 2: " waarom zit die dan nu in de kluis , en morgen niet?". Antwoord 2: "Dat is voor de veiligheid meneer". Vraag 3"Wat is er veiliger aan een dinsdag dan aan een maandag?" Antwoord 3: ".......hmmm, dat zijn de regels" Einde conversatie

David aka Letman zei

Zoals ze het zelf zeggen in hun slogan: morgen ;-)