. Op naar ... ?: een pluim voor Puurs

donderdag 23 april 2009

een pluim voor Puurs

Ik ben nog maar eens aangenaam verrast door de snelheid & vriendelijkheid waarmee ik als inwoner van de gemeente Puurs verder wordt geholpen en dat verdient een pluim ;-) ! 't Is niet de eerste maal dat ik via mail of telefonisch contact opneem met de gemeente betreffende nieuwe identiteitskaarten, bouwvergunning, reispassen, subsidies etc. en steeds word ik op een vlotte en aangename manier geholpen.

In Londerzeel was het net het tegenovergestelde, op den duur had je bijna schrik om een vraag te stellen. Wat wij reeds voor onze verhuis beseften toen we voor formaliteiten in contact kwamen met de gemeente Puurs blijkt realiteit en wordt ook door anderen bevestigd. Er is een énorm verschil in algemene ingesteldheid en dan spreek ik niet alleen over medewerkers van de gemeente maar ook over de inwoners. Aangezien het leven een aaneenschakeling is van interpersoonlijke contacten maak dat het net aangenaam vertoeven in Puurs.
Echt goed bezig!

0 commentaren: