. Op naar ... ?: Opgepast: gevaarlijk

donderdag 27 november 2008

Opgepast: gevaarlijk

Minister Pieter De Crem vindt bloggen "een steeds gevaarlijker fenomeen", dit is wat hij zei vandaag in de kamer met betrekking tot het verhaal van de barmeid in NY nadat die op haar blog een boekje had opengedaan over een braspartij van de defensieminister in New York.
Volgens mij zijn er gevaarlijker zaken: normvervaging bijvoorbeeld meneer de minister - bij deze krijgt u van mij een virtuele sjot in uw kloten. Enne, moest haar verhaal toch niet kloppen: dan ook nog, nah. Al die lepe doorzichtige truuken worden in de business ook gebruikt hoor: iets beweren, terug intrekken, 'misverstanden' met bijbehorende 'excuses', nietszeggende termen en noem maar op. Kom op zeg, als je grenzen wil aftasten kom er dan voor uit ook.
Tonen die agenda zodat alles kan gecheckt worden en dat niet rekken om nog snel je alibi te verzekeren.
Sommigen reageren op haar verhaal met de melding dat iemand in de horeca moet leren "horen, zien & zwijgen", ik vraag me af waarom... controle over al die pippo's die met ons geld bezig zijn lijkt me meer dan ooit nodig.

0 commentaren: