. Op naar ... ?: Awoert Proximus!

vrijdag 18 januari 2008

Awoert Proximus!

Even de klantendienst van Proximus gebeld: meer dan 13 minuten heb ik naar Struggle for Pleasure mogen luisteren en geloof me, na zo'n tijd ben je het echt wel beu.
Dat het een struggle is da's wel duidelijk.

Waarover gaat het?
Wel, aangezien Proximus Blogger Mobile niet ondersteunt was het alternatief simpel: een MMS versturen naar een e-mailadres (@blogger.com) want dan dadelijk voor een draft of post zorgt op blogspot.
Helaas.
Proximus voegt aan mijn MMS het volgende toe:
- aan de subject van m'n mail wordt 'Proximus MMS' toegevoegd
- een banner met reklame
- en nog een hele rimram aan afbeeldingen etc

Het resultaat hiervan op m'n blog is erbarmelijk, het ziet er namelijk ongeveer zo uit:
(voor de slimmerikken: het nummer dat u ziet is niet het mijne)
























Ik zal een POP3 of Exchange account moeten configureren op m'n GSM vrees ik.
Zo wordt het echt wel heel omslachtig...

1 commentaren:

Bert zei

Niet simpel lijkt me...