. Op naar ... ?: Kalmpjes

zaterdag 13 oktober 2007

Kalmpjes

Vorig weekend was ik op verlengd gastronomisch weekend in de Elzas bij Julien. Een echte aanrader maar jammer genoeg ter plaatse serieus ziek geworden. Aangezien de Dafalgan codeïne ook niet echt z'n ding deed ben ik eens thuisgekomen zo snel mogelijk naar m'n huisarts geweest. M'n weerstand bleek ook op vakantie want het verdict luidde "witte angine en oorontsteking.". Van de dokter al dadelijk antibiotica meegekregen zodat ik voortkon tot de apotheker open was. Soit, nog een tijd serieus afgezien. Nog erger: van de dokter ook het uitdrukkelijke verbod gekregen om de eerste 2 weken enige vorm van training te doen kwestie van m'n lichaam de kans te geven om terug weerstand op te bouwen.

Balen, want voor morgen ben ik ook ingeschreven voor de halve marathon van Brussel en dat zal ik dus moeten laten schieten. Het kriebelt serieus, geloof me!
Soit, als ik dan toch het lopen even moet laten swing ik meteen ff helemaal de andere kant uit en laat me lekker gaan voor ik weer de kraan dichtdraai. Ik ga 2 weken voor suiker, vet en allerhande lekkers wat normaal niet achter de kiezen gaat. Nah!

3 commentaren:

Johan zei

Groot gelijk. Profiteer maar even van dei 2 weken rust. Je hebt nog genoeg tijd om daarna alles te geven.

Philip Van Hove zei

Gewoon doen. Ik ben er trouwens ook al mee begonnen: Paling in 't groen met friet, nen goeien Quick gisteren, nen groten ijskreem tijdens witse en om de gaten wat op te vullen: suikerwafels en chocolade.
Langs de andere kant heb ik je wel gemist in Brussel! 't was tof.

Bert zei

Jammer, maar geniet van de andere geneugten des levens die je terug 'de oude' maken.

Zoals Philip al wist te vertellen:
Bxl. was prachtig!
Ideaal loopweertje, maar er komen nog kansen genoeg zeker?

't Beste!